GYIK

Regisztráció nélkül is tudok vásárolni? 

Igen, de a regisztrációval könyebben nyomod tudod követni a rendelésed állapotát.

 

Személyesen is átvehetem a rendelésem?

Igen, értesítésünket követően a bolt nyitvatartási idejében. 

 

Budapesten a tömegközlekedéssel és bringával is könnyen megtalálhatsz minket. 2 percre vagyunk a Móricz Zsigmond körtértől. 

 

Címünk:

Gepida Factory Store

Budapest, Bartók Béla út 39, 1114

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek 11:00 - 19:00

Szombat: 10:00 - 17:00

 

A webshopon látott árak bruttó árak?

Igen, minden ár bruttó és Forintban értendő. 

 

Kapok áfás számlát a megrendelésemről? 

Igen, minden esetben. 

 

Honnan tudom, hogy átvehető a rendelésem? 

Ha a rendelésed átvehető akkor e-mailban értesítést küldünk. 

 

Bankkártyával is kifizethetem a megrendelésem? 

Igen! Erre van lehetőség.

 

Tudok fizetni bankkártyával a futárnál is? 

Igen! 

 

Ajándékutalványt tudok vásárolni nálatok? 

Igen az üzletben személyesen elérhető. 

 

Más is átveheti helyettem a boltban a megrendelésem? 

Persze, csak mondja a neved vagy a rendelésed számát és adjuk is. 

 

Módosíthatom a leadott megrendelésem? 

Igen. A legjobb ha e-mailt írsz nekünk. Természetesen ha már átadtuk a futárnak akkor már csak a következő csomagban tudjuk küldeni. 

 

Hogyan tudom törölni a rendelésem?

Írj nekünk e-mailt vagy hívj minket és tudjuk törölni a rendelést. 



Olyan terméket keresek ami nincs a webshopban. Tudtok segíteni? 

Igen! írd meg nekünk, hogy mit szeretnél és jó eséllyel be tudjuk szerezni, ha mégsem akkor igyekszünk jó alternatívát keresni. 

 

Honnan tudom, hogy sikeresen leadtam a megrendelésem? 

A rendelés leadását követően a megadott e-mail címedre visszaigazolást küldünk, továbbá igyekszünk folyamatosan tájékoztatni a rendelésed státuszáról. 

 

Meg tudom nézni élőben a termékeket? 

Bár jelentős készletünk van alkatrészekből a  webshopban található termékeknek csak egy része található meg az üzletben. 

 

Használt termékekkel, beszámítással foglalkoztok? 

A webáruházban illetve az üzletben kizárólag új alkatrészekkel és kerékpárokkal foglalkozunk. 

 

A megvásárolt termékeket be tudjátok szerelni a bringámba? 

Igen, azonban az ilyen irányú kérést egyeztessük előre a szerviz leterheltsége miatt. 

Illetve, ez esetben a beszerelés költségével is számolnod kell. 

 

Ha kerékpárt vennék, akkor az üzembe van helyezve? 

Természetesen. Az üzembe helyezés benne van az árban. Ha futár viszi a bringát akkor a dobozba rakáshoz sajnos valamennyire szét kell szednünk. A pedálokat kell betekerni és a kormányt kell a megfelelő pozícióba állítani. 

 

Ha kerékpárt rendelek, akkor tudtok segíteni a személyre szabásában? 

Amennyiben személyes átvételt választottál, szívesen segítünk a beállításokban. 

 

Nem vagy biztos benne, hogy kompatibilis a bringámmal a kinézett alkatrész. Fordulhatok ez ügyben hozzátok? 

Persze, írd le a problémát és segítünk!